
























































































































Када сте се први пут сусрели са студентском праксом?
Након завршеног првог циклуса студија на Факултету пословне економије Бијељина уписала сам мастер студиј на студијском програму Финансије, банкарство и осигурање. Тада сам у оквиру програма студентске праксе, боравила у рачуноводственој агенцији двије седмице, а послије тога мјесец дана у банци.
Шта сте све научили обављајући праксу и да ли Вам је то искуство помогло при проналажењу запослења?
Током праксе у рачуноводственој агенцији обављала сам све послове који се тичу књижења у билансу стања и успијеха, мјесечне обрачуне плата и сл. А током обављања праксе у банци сусрела сам се са јако динамичним окружењем што је подразумијевало продајне разговоре са великим бројем клијената, анализирање дневних извјештаја и праћење процеса обраде кредитних захтијева. Већ тада сам закључила да се много природније осјећам у окружењу као што је банка. По завршетку мог боравка у банци добила сам потврду о успијешно обављеној пракси, која је била увертира за улазак у банку гдје сада радим. У банци у којој тренутно радим тражио се студент који ће клијентима инсталирати и објаснити предности мобилне апликације која се тек појавила на тржишту. Боравећи у банци, сусрела сам се и са осталим банкарским продајним активностима. С обзиром да сам показала висок ниво проактивности врло брзо сам на сљедећем конкурсу примљена на радно мјесто Лични банкар. У протеклих пет година остварила сам запажене резултате на пољу кредитних пласмана, превасходно стамбених. Остварила сам најбоље резултате на нивоу банке у продаји полиса осигурања имовине, полиса путног здравственог осигурања, апликација за мобилно банкарство, као и најбоље резултате у највећем броју отворених текућих рачуна.
Да ли су Ваши квалитети, знање, труд и залагање препознати у окружењу и награђени од стране послодавца?
Међу колегама сам позната као особа која воли свој посао, а код клијената као лични банкар који из сваке ситуације настоји пружити максималне бенефите за своје клијенте.
Банка сваке године оцјењује радну успјешност својих запослених, а ја сам сваке године била оцијењена оцјеном „остварење изнад очекиваног“. Ту оцјену у просјеку добије највише 5% радника банке. За даљи развој у каријери и напредовање у смислу добијања одговорније позиције, оцјена радне успјешности је од великог значаја, а труд и залагање се свакако препознају и награђују.
Која је Ваша порука за колеге и за будуће генерације студената?
Трудите се, борите се, учите, пронађите себе и радите оно што волите, дајте свој максимум увијек и свуда, јер када радиш посао који волиш ни резултат не може изостати.