.-w120-h90-p0-q100-F-----S1-c.jpg)
























































































































Предавање је реализовано у оквиру сарадње Факултета пословне економије и средњошколских образовних институција, с циљем преношења савремених знања и практичних увида из области маркетинга младим генерацијама.
Циљ предавања био је да се ученицима на приступачан и интерактиван начин представе темељни појмови маркетинга, као и да се кроз актуелне и занимљиве студије случаја (као што су примјери компанија Ford, General Motors, Starbucks, Burger King и Google) илуструје како се теоријски концепти примјењују у реалном пословном окружењу.
Посебан акценат стављен је на важност разумевања потреба потрошача, улогу креативности у комуникацији и значај стратешког приступа у савременом маркетиншком управљању.
Предавање је протекло у пријатној атмосфери, а активност и заинтересованост ученика показале су да овакви облици сарадње могу имати значајан едукативни и мотивациони ефекат.