Studentsko takmičenje u rješavanju poslovne studije slučaja
Kompanija Molson Coors i brend Jelen u saradnji sa Centrom za razvoj karijere 7. put organizuju takmičenje u rješavanju poslovne studije slučaja "Jelen Business Case Challenge". U pitanju je takmičenje u kome se pred studente postavljaju realni poslovni izazovi, tako da oni, nudeći kreativna rješenja, stiču praktično iskustvo i priliku da osvoje nagrade u vrijednosti od 1000, 500 i 300KM za prva tri mjesta. Poziv za takmičenje i dodatne informacije nalaze se u nastavku saopštenja.
Jelen te zove na sedmo takmičenje u studiji slučaja! Budi kreativan, osmisli projekat i osvoji vrijednu nagradu! Smatraš da si kreativan/na? Vjeruješ da tvoji prijatelji i ti imate ideje koje su originalne, zanimljive i primjenjive? Okupi ekipu, osmislite projekat koristeći svoje znanje, kreativnost i uz timski rad osigurajte vrijedne nagrade i neprocjenjivo iskustvo!
Na koje teme se možete prijaviti?
1. Digitalni Jelen
2. Jelen i tvoj grad (regionalni pristup)
3. Društveno-odgovorni Jelen (društveno-odgovorna kampanja)
Kako do rješenja?
• Napravite istraživanje/ anketu, pitajte prijatelje šta misle o Jelen brendu, o njegovim prednostima i nedostacima, o konkurenciji na tržištu, i napravite SWOT analizu Jelen piva i dva glavna konkurenta na tržištu BiH.
• Napravite istraživanje/ anketu na izabranu temu koje će biti osnova za kreiranje projekta.
• Osmislite projekat na neku od zadanih tema.
• Razradite projekat sa detaljno definisanim aktivnostima, vremenskim okvirom, zaključcima.
• I na kraju, dobro se zabavite, doživite neprocjenjivo iskustvo i osvojite vrijedne nagrade!
Ko može da učestvuje?
Učešće mogu uzeti studenti svih fakulteta u timovima od dvoje, maksimalno troje članova!
Prijave slati na jelen.bcc@cerk.info. Prijavu možete preuzeti u prilogu ove objave ili na web sajtu CERK-a.
Rok za slanje prijava je 01.12.2020. godine.
Svi timovi koji se prijave
do 20. novembra će imati mogućnost prisustvovati online događaju
„MOLSON COORS BUSINESS ACADEMY“ na kojem će domaći i inostrani predavači govoriti o interesantnim temama iz oblasti marketinga, a koja će biti korisna za izradu samih radova/rješenja.
Rok za predaju finalnih radova je 15.12.2020. godine
Format rješenja: Prezentacija (u formatu po izboru) i projekat u WORD dokumentu.
Učestvujte, naučite nešto novo, zabavite se i osvojite vrijedne nagrade! Ukoliko epidemiološki uslovi ne dozvole održavanje finala uživo, biće održano putem online platforme Zoom.